מצבר מיצובישי אאוטלנדר

צרו איתנו קשר

מצבר מיצובישי אאוטלנדר הוא מצבר 60 אמפר או 66 אמפר (בהמצבר מיצובישי אאוטלנדרתאם לשנתון הרכב). מיצובישי אאוטלנדר הושק בדגמו החדש בשנת 2021 ולראשונה הדגם יושב על פלטפורמה חדשה (CMF-CD). ההנעה של המיצובישי אאוטלנדר מוצע עם הנעה קדמית, אך ניתן כאופציה לבחון במערכת הנעה כפולה – כמובן שזה משפיע קריטי לבחירת המצבר.

 

איך מתאימים מצבר מיצובישי אאוטלנדר?

איך נדע להתאים את המצבר החדש לרכב שלנו? המקום הראשון אליו נרצה לגשת הוא ספר הרכב. בספר היצרן נוכל למצוא את הדגם המתאים למצבר. מבעד לכך, נוכל לראות את המצבר הקיים ברכב ולהתאים אותו למצבר החדש. חשוב לציין, אם המצבר לא עובד כראוי או התרוקן בפרק זמן מתחת לתאריך התפוגה ייתכן והוא אינו תואם את מפרט הרכב. הדרך הבטוחה ביותר להתאים מצבר מיצובישי אאוטלנדר לדגם הספציפי הוא על ידי בחירה בבעל מקצוע איכותי. כיום יש לנו שירותים שונים להחלפת מצבר לרכב, החל מהחלפת מצבר עד הבית ועד הובלות למוסך הקרוב. ככל שבעל המקצוע אותו תבחרו אמין ומקצועי, כך הבחירה תהיה עמידה לטווח הארוך. לפניכם שלושה דגשים לפני החלפת מצבר מיצובישי אאוטלנדר:

  1. תאריך תפוגה – לכל מצבר יש תאריך תפוגה, והתאריך נמצא על המצבר עצמו. אנו נרצה לדאוג שתאריך התפוגה של המצבר יהיה לפחות לעוד שלוש שונים, רצוי כמובן כמה שיותר. אורך החיים של מצבר תקני נע בין שלוש שנים לחמש שנים וזאת בהתאם לתנאי הנהיגה שלכם.
  2. אחריות – כל מצבר מגיע עם אחריות, חברות מסוימות יציעו אחריות ל-12 חודשים, אחרות יציעו ל-24. אחריות היא כלי קריטי לבחירת המצבר שהרי היא מעידה על אמינות המצבר. אין לרכוש מצבר עם פחות מ-12 חודשי אחריות, בהמשך תצורף טבלה עם זמני האחריות ביחס ליצרנית המצברים.
  3. התאמה לשנתון – מצבר מיצובישי אאוטלנדר משתנה בהתאם לשנתון הרכב. לדוגמא, רכבי מיצובישי אאוטלנדר עד שנתון 2014 מתאימים למצברי 60 אמפר. מצד שני, מעל לשנתון 2014 ההתאמה הנכונה ביותר היא מצברי סטארט אנד סטופ (Start and Stop).

מצבר מיצובישי אאוטלנדר – מחירון

מצברים מותאמים לכל רכב בהתאם לדרישות החשמל וצורכי המערכות החשמליות, מהאלטרנטור ועד להשמעת מדיה. יש להתאים את שנתון הרכב ביחס למצבר, מקום לא מקצועי עשוי לבצע פעולה הפוכה שאינה מתאימה ובכך אורך חיי המצבר יתקצרו באופן משמעותי. שימו לב, התייחסנו למצברי 60 אמפר, אך רכבי מיצובישי אאוטלנדר יכולים להשתנות בדרישות שלהם בין 60 אמפר ל-66 אמפר וכמו כן, למצברי Start & Stop.

מותג מחיר הערות
חברת שנפ 60 אמפר החל מ-450 ש"ח אחריות ל-12 עד 20 חודשים
חברת בוש 60 אמפר החל מ-550 ש"ח אחריות ל-24 חודשים
חברת ורטה 60 אמפר החל מ-600 ש"ח אחריות ל-12 חודשים
חברת וולטה החל מ-600 ש"ח אחריות ל-12 עד 24 חודשים
חברת סטארט-אפ החל מ-500 ש"ח אחריות ל-12 עד 24 חודשים

מהם מצברי Start & Stop?

מצברים אלו מיועדים למערכות אשר מכבות את המנוע בזמן עצירת הרכב (ברמזור, תמרור עצור וכד'). ברגע בו הנהג עוזב את דוושת הבלם או לוחץ על דוושת הגז הרכב מניע את עצמו באופן אוטומטי. המערכת מפחיתה את צריכת הדלק ושימוש במנוע, שומרת על איכות הסביבה ומעניקה יתרונות רבים. עם זאת, מצברים אלו יקרים יותר ואורך החיים שלהם הוא כפול שלוש ממצבר סטנדרטי. מחירי מצברי סטארט סטופ ינועו בטווח של 1,500 ש"ח ומעלה ודורשים ידע טכני מקצועי לצורך החלפת המצבר באופן תקין. 

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!